Blinka inte, lilla stjärna där

Blinka inte, lilla stjärna där

fredag 30 augusti 2013

Fotoutställningen är klar

För en tid sedan fick jag frågan om jag ville ställa ut mina bilder i SSAB.s matsal, Malmen, där deras konstförening har bra utställningsförutsättningar. Naturligtvis nappade jag direkt och valde ut ett tjugotal bilder som jag tryckte upp i olika storlekar.

Utställningen kommer att hänga under hela september och matsalen, som är en bra lunchrestaurang även för oss som inte jobbar där, har öppet på vardagarna mellan klockan 1000 och 1430. Välkommen dit och ta en titt på mina bilder. På måndag, 2/9, kommer jag att vara där själv ifall någon har några frågor om bilderna.

Stort tack till Susanna Bonivart för initiativet och all hjälp.

Här är några bilder från "hängningen". De tre första är tagna av Susanna och de två andra av mig (med iPhone 5).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar