Blinka inte, lilla stjärna där

Blinka inte, lilla stjärna där

onsdag 14 augusti 2013

Sommaren 2013


Den här sommaren går inte till hävderna som någon av de bättre för min del. Visserligen har en del av flygglädjen återkommit men även händelser som inte tillhör glädjeämnena har inträffat.

”Ledigheten” har varit lång men jag har inte fått mycket gjort.


En trevlig tur till Höga Kusten och Ulvön ligger på pluskontot.



En del segelflygande har det också blivit, om än inte i den omfattning hag hade tänkt mig. Vädret har inte varit så bra den här sommaren men de enstaka dagar jag flugit har varit hyfsade. Säsongen är dock inte slut än.


Som till exempel den här flygningen i DG-500T med Johan Bramberg.

 
  
Ett nu avslutat arbete är fotograferandet av mina vänners bröllop. Johanna och Markus som gifte sig i Gammelstads kyrka den 3.e augusti.


Nästa stora projekt är en fotoutställning som jag ska ha i SSAB matsal (Malmen) under september månad. Alla bilderna är tryckta och ska nu bara förses med upphängningsanordningar. Sedan ska jag designa själva utställningen, dvs bestämma hur bilderna ska fördelas mellan de olika skärmarna. Bilder från utställningen hoppas jag kommer i nästa blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar